kubraturkkoc Perla_ ben 12 den sonra başladım çok faydasını görüyorum kramp yaşamadım hiç yeni yeni ağrı hissediyorum 2 ye çıkarıcam günlük
Semayyy Perla_ ağrınız olduğunu söylerseniz yazar doktorunuz yoksa bazı doktorlar yazmıyor, ben 12. haftamda başlamıştım bacak ağrılarım vardı
kubraturkkoc Perla_ benim kabızlık ve ağrılarım vardı söyleyince yazmıştı 2 adet kullanıyordum hafifleyince bire düşürdüm özellikle vermiyorlar bildiğim kadarıyla bi belirti durumunda veriyorlar
hard 2 hamileliğimde de bacaklarıma gece ve sabahları kramp girmesiyle uyanıyordum beni mahvediyordu şimdi 3 ye hamileyim 17 haftalığım daha yok şimdilik kramp girerse doktoruma söyleyip alırım ☺️
sseymatkl Haftadan sonra verdi doktorum . Ara ara içiyorum kas ağrılarım olunca iyi geliyor . Şuan 27 haftalık olduk kasılmalarım başladı Dr düzenli kullanmamı istedi