Kızlar 36+1 im 32.haftaya kadar bebeğim sürekli duruşunu değiştiriyordu bir baş geliş bir makat gelişti, 32. Haftadan bu haftaya kadar hep baş gelişti doktorum da bir daha döneceğini sanmıyorum demişti ve ben de ona göre kendimi vajinal doğuma hazırlamıştım psikolojik ve bedenen tamamen hazır hissediyordum ama bugün kontrolümüzde tekrar ters durduğunu gördük ve gerçekten alt üst oldum. Yanlış anlaşılmasın sezeryan karşıtı asla değilim ama herhangi bir ameliyata karşı yüksek derecede anksiyeteye sahibim ve ciddi panik atak sorunlarım var özellikle sağlık konularında, doktorum da artık iki seçeneğe de kendimi hazırlamam gerektiğini söyledi bir ihtimal dönebilirmiş ama zor olduğunu söylüyor kilosu da üst sınırda ne yapacağım fikir verebilir misiniz bu haftadan sonra bebeği duruşunu değiştiren oldu mu veya bu hareketler kalça sallama vs gerçekten işe yarıyor mu acaba?