kızlar selam 38 haftalığım normal doğum için sıkıntı yok dedi doktor ben de normal doğum olmasını çok istiyorum fakat bebişin başı aşağıda ama tam kanala girmemiş yamuk duruyor düzgün kanala sokmam için önerilerinize açığım, bütün hamişlere rabbim kolaylık versin