erkekannesi1_ canım benim de kızım 30 günlükken memeyi zorunlu bıraktırdık çünkü meme ucu yaralarımdan dolayı sadece kan geliyordu antibiyotik tedavisi gördüm sonrasında da ilaçlardan sütüm tadı değişti diye düşünüyorum asla emmek istemedi hep ittirdi diliyle çok üzülmüştüm ama bendeki nasibi okadarmış dedim mama ile büyütmek zorunda kaldık bu yüzden seni çok iyi anlıyorum ama dünyaya gelen büyüyor Rabbim nasibini eksik etmesin inşallah hiçte hastalanmadan büyüdü sağlıklı boylu poslu bi genç kız yolunda artık sende kendini üzme Herşey olacağına varıyor emziremiyor olmak bizi eksik yapmıyor kalbimizin birtaneleri yawrularımız bizim