bsrbrkysr184_ Olmadı gibi ama oldu da gibi çok kararsız kaldım 
saziment bsrbrkysr184_ bacım eline sağlık çok güzel olmuş belki bir şey eklenebilir, bu ince şeffaf misinaya bağlı inciler oluyor çiçeklerin üstüne öyle bir dolayabilirsin yakışır bence ama çok tatlı bu haliyle de
annekiz6141 bsrbrkysr184_ güzel olmuş bebem ama büyük gullerı çıkarıp dıgerınden yapsan efso olur daha da 🥰ya da tam orta yere yapıcaksın ne saga me sola umarım anlatabildim 😂🙊
demirrleydi_ O büyük güller olmayabilirdi sanki bide melekler bana bir tuhaf geldi ve çiçeklerin rengi daha soft olsa daha güzel olurdu sanki
demirrleydi_ bsrbrkysr184_ evet o büyük güller bir dengesizlik yaratmış ya hepsi büyük olsaydı ya da hepsi küçük daha hoş dururdu sanki
bsrbrkysr184_ bsrbrkysr184_  @saziment @demirrleydi_ @badhomian @bsrm @annekiz6141 @QueenBahar_ @Elisa0110
demirrleydi_ bsrbrkysr184_ evet böyle çok daha güzel olmuş meleklerden aşağı doğru şeritler halinde inciler de koy
bsrbrkysr184_ damlasv büyükleri çıkartırıma bak birde 