gebelk bende pcos yoktu ama ben bebegimi kaybettim ve uc yil olmadi uc yil sonunda rabbim nasıp etti kimyasal olduğunu ogrendim cok zor o kadar iyi anlıyorum ki ama dedim her serde bi hayir vardir rabbim beni imtihan ediyo elbet güzellikler vardir pcos o bu hepsi rabbmin izninde olan seyler ve emin ol rabbim kisa zamanda gonlunun meyvesini verecektir sen umidini kesme hic bi sekilde korkma kimyasal olduysa gercek gebelikte yakındır inşallah