ikbalnur mavigece425_ gözünüz aydın dogum sekliniz nasıldı yani vajinalsa ebeler falan ilgileri alakaları
haticeekinci Memnun musunuz 38. Haftadayım orda doğum yapmak istiyorum odalar tek kişilik mi ortam nasıl.kısaca anlatabilir misiniz
mavigece425_ ikbalnur normal doğum olacakti sonrasında sezeryana alindim ebelerin ilgisi çok güzeldi hep gelip sordular baktılar ilgililerdi