ipekozlemm Kızlar 13 haftalik hamileyim doktorum decavit vitamin verdi ama asla hap yutamıyorum aile hekimi şurup yazdı ama eksik baya ezerek içsem sıkıntı olur mu
nidoko ipekozlemm büyüklüğünden dolayı mideni bulandırıyosa bende aynı şekildeydim dik bir şekilde durup kafamı tam sola çevirip hapı ve suyu o şekilde içiyorum hiç hapın varlığını bile hissetmeden su içiyo gibi oluyo dene istersen bi
esmafatmam ipekozlemm ezerek içme bence bende hap yutamıyorum d vitaminini damla olarak yazdırdım demir ilacını da hap yazmıştı şurubunu aldım içeriği aynıydı daha sonra zaten içemediğimi dediğim için doktorum da demiri şişeli verdi sende söyle öyle yazsınlar en kötü aile hekiminden yazdır
natice Decavit illa kullanmanız gereken bı ilaç değil beslenmenize diikatte edebilirsiniz bu ilaç yetersiz beslenme olan kişiler için kullanılır aslında fakat doktorlar şuan hiç sormadan herkese yazıyor ne yazikki