ogrenenanne neym ben trendyolda rabi mobilyadan aldım dolabı fiyatına göre çok iyi ve kaliteli. Hiç pişman olmadım
neym ogrenenanne ben de ona bakmıştım az önce hangi modeli almıştınız siz? Kendiniz mi yaptınız kurulumunu
ogrenenanne neym diva country 4 kapak 2 çekmece olanı aldık. Kurulumu çok basit zaten, eşim ve ben yaptık. Ama eğer alacaksanız kapakları takarken menteşelerini doğru olarak takın biz becerememiştik markaya mail attık doğrusunu söylediler de düzelttik 🙈