Merhaba kızlar ben doğum yapalı 34 gün oldu. Doğumdan beri aşırı terliyorum,bunun olacağını biliyodum. Ama aşırı derecede kokmaya başladım. Ben doğumdan önce böyle ter koktuğumu hatırlamıyorum. Duştan çıkıyorum çıktığım an koltuk altlarım kokmaya başlıyor bile 😭 bu durumu yaşayan var mı? Ne zaman geçer? Ne yapmalıyım? Bebeğim rahatsız olmasın meme reddi olmasın diye koltuk altıma vücuduma vs koku da süremiyorum. Yardım lütfeenn😔