Eboz kızlar kese gorundu ama beta değeri pek yukselmiyor bunda bir gariplik olur mu İlk artıslar iyiydi kese 5 haftalık beta 15000 yazıyor 2 mart 14000 di 5 mart kan verdim 15000 olmuş yükselmemis pek
Nazli_3009 Eboz kese gördükten sonra betanın bir önemi kalmıyor. Beta bir süre sonra yükselmeyi zaten bırakıyor ve 2 katı olarak artmıyor
dilaradoyan Eboz kese göründükten sonra beta istenmez aslında o kadar yüksek değerde. Doktorunuz neden istedi
sifadrmaz Sürekli iki katına çıkması lazım diye biliyorum canım yani hergun yükselmesi gerekiyor biraz biraz. Yani bilemedim bilgisi olanlar yyazar simdi
salihaturky Beta değeri 48 saatte bir iki katına çıkması gerekir.. farklı hastanelerde mi ölçüm yaptırdınız kese gorundukten sonra neden yine betaya bakildi
Eboz Nazli_3009 evet belli bir süre sonra geri düşüyor ama kese gorundukten sonra içi bos olabilir mi acaba ondan mi dusuyor diye korktum
Eboz dilaradoyan bilmiyorum kafam şuan çok karışık en son sağlık ocağında olcturdum gittim 5 haftalık dedi Kese var bebek yok dedi kan sonuclara baktım beta istemiş acaba reglden uyusmuyor ondan mi istedi Demekki kese varsa betaya gerek.yok bunu anladım
dilaradoyan Eboz benimde reglimle uyuşmuyordu haftası geç döllenmeydi. Belki kan tahlilinde hepsini istemiştir. Ama dediğim gibi kese sonrası artık ultrason muayenesine bakılıyor beta kıstas olarak alınmıyor
19tuana Eboz merhaba bende seninle aynı sorunu yaşıyorum özelden yazılıyormu bilmiyorum bana donermisin
Eboz 19tuana 8 haftalikmisim bayramdan once gittim baktı kese var bebek yoktu alttan kontrol etti bebek de goruldu haftaya tekrar randevum var bence kese gorununce beta onemsizdir