baranumut Kızlar ben nasip olursa 2.ssvd olacak ssvd yaptığım hastane şimdi sordum ücret 250k dediler izmir medicana sizce bu kadar çok ücret olması haksızlık değilmi ? Resmen fırsatçılık 😪
hariboom baranumut aynı şeyi düşünüyorum medipol mega bana 145 bin tl dedi gerçekten çok çok yüksek ve haksızlıkk…
hariboom baranumut ilk ssvd niz nasıl geçtii benim sezeryan deneyimin berbat olduğu için normal çok istiyorum .. gerçekten içimde kaldıı
melisasak35 baranumut maşşalah o parayla ne hizmet vereceklermiş acısız sancısız hop diye çocugun elinden tutup çıkarcaklarmıymış fırsatçılığıda geçti artık bu iş rezillik ne günlere kaldık
baranumut hariboom malesef fırsatçılık yapılıyor 😒 normal doğum ücretleri sezaryen yada normal doğum 102 bin dediler ssvd 250 bin dediler aradaki farka bakarmisniz 🤧
baranumut hariboom çok iyiydi çok memnundum. Bana epidural verdi rahat geçti o yüzden tekrar medicana olsun dedim ama malesef çok pahalı 🫤
hariboom baranumut bende çok istiyorum epidurak olsun ama 145 artı epidural parası veremem.. keşke daha kolay olsa herşey…
kvsr1603 baranumut bende bu yüzden 2 ssvd için istanbula gideceğim ailemin yanına devlet hastanesinde düşünüyorum
kvsr1603 edasell2408 evet inşallah bayramdan önce randevu aldım bi gideceğim yoksa siz demi gidiyorsunuz
sevacano baranumut ayy bu şaka mi yaaa şikayet edin derimm bu ne yada doğurun sonra şikayet edin fırsatçilar bunu hakk ediyor hiç kusurs bakmadinlar
twobabymomm baranumut çok fazla ya 2 doğum ücreti kadar nerdeyse . bulundunuz yerde devlette yapan yok mu