iremdiye1i Merhabalar hamiş annelerrrr haziran ayında doğum yapacaklar burada mı ¿¿ kaç haftalık göbüşleriniz varr🤭 tahmini doğumlar ne zaman ve neler aldınız hadi bu postta her şeyi konuşalımmmmm🥳🥳🥳
Sibelakta iremdiye1i tahmini doğum 18 haziran bi cok sey hazır beşik dışında 3 doğum olcağı icin diyer cocukda kalanlaeda var
orhismommmmmm iremdiye1i canım doğum 18 hazıanda erkek bebiş beklıyorum odasını aldık. Şimdi kıyafetlerını alıyoruz yavaştan belim ağrıyor ayakta kalınca bask sıkıntım yok şükür sen nasılsın doğum ne zaman?💗❤️🌷💕💓
semahayall iremdiye1i erken doğurmazsan haziranın ilk haftası ya da ikinci haftası gibi bekliyoruz bakalım , daha çok doğum stresi var üzerimde başka bir şey düşünemiyorum
zehrairem iremdiye1i 26 haziran kizim olacak inşallah 🩷bende yavaştan biseyler alıyorum sağlıkla gelsin yavrularımız 🤲🤲
iremdiye1i Sibelakta benim henüz hiç bisey hazır degil maalesef ama yakında almaya başlayacağım doktorum 28. Haftaya kadar bekle demişti benim tahmini doğum 16 haziran ama sezeryan olacağım için 4 haziran dedi doktor eğer minik kızım erken gelmeye çalışmazsa tabi 😁😄
Sibelakta iremdiye1i benim 3 doğum bu da normal görünüyor 1 kız 1 erkek vardı haziran erkek ayı diyordum brnde bu bebişde erkek 🫣 abisinden kalanları kulanıyor
iremdiye1i orhismommmmmm bu sene bi kız senesi hir erkek senesi diyorlar 🥰🥰 rabbim her ikisininde hayırlısını versin inşallah canımm benim bende de bel ağrısı bir de hamilelik dòküntüsü oldu 2 düşükten sonra olduğu için biraz stresliyim açıkçası ama yine de her şeye elhamdülillah diyelim 🥰🥰😍 benim de 4 haziranda olacak nasipse ama daha erken de olma ihtimali var tabi 😃😃
iremdiye1i semahayall rabbimm sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cok stres yapma bebisimizin etkilenmesini istemeyiz sonuç olarak bu bir süreç ve her hal geçicidir rabbim kolaylk versin inşallah 🥰🥰🥰🤩😘
iremdiye1i zehrairem _Umayinannesi rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsinnn inşallah cok heyecanlı bir süreç vallahi 🫠🥹🥰
iremdiye1i zehrairem aminnn aminn inşallah canımm inşallah haziran ayı tez zamanda gelir hem cok hızlı geçiyor hem cok yavaş cok tuhaf
gizem0906 Tahmini 4 Haziran görünüyor ama bekler mi o kadar bilmiyorum kurban bayramında gelir gibi ilk gebeliğim erkek bebek bekliyoruz büyük eşyaları hallettik ufak tefek şeyleri kaldı
iremdiye1i gizem0906 inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eder canım nedense bende o vibe aldım senden inşallah hakkında hayırlısı olsun 🫠🥰🥰🥰🥰
Karahisari gizem0906 😁 ben de aynısını diyorum. Benimki de 3 Haziran görünüyor ama bayramda doğururmuşum gibi geliyor 😁 sağ selamet gelsinler inşallah 🥰
zehrairem iremdiye1i inşallah zaman hızlı geçsin ama ben öğrendiğimde 4 haftalikti sanki zaman geçmiyor gibiydi ama simdi 22+1 olduk 🩷🩷
gizem0906 iremdiye1i güzel dilekleriniz için teşekkür ederim sağ Salim kucağımıza alabilmeyi sağlıklı kolay doğum yapabilmek nasip olsun tüm anne adaylarımıza 🙏
iremdiye1i zehrairem benimde öyleydi vallahi o kadar zor geçti ki bu dönem insan diyor artık çabucak kucağıma alayım bitsinnn🙄🤣🥰🥰
Yasafi-23 iremdiye1i tahmini 16 Haziran. Ebebekten bebek arabası aldım. 3 hastane çıkışı aldım. Oğlumdan kalanlar var. Zıbın alıcam daha
iremdiye1i Yasafi-23 o maşallah maşallah hangi modeli tercihh ettiniz acaba ve cinsiyeti ne minnoşunn🥰😍
necmiye86 benimde hiç bir şey hazır değil kıyafet malzeme olarak. 23 haftalık olcaz. normalde günüm temmuz 5 ama sezeryan olacağından haziran 20 den sonra olur diye tahmin ediyorum ☺️
iremdiye1i necmiye86 muhtemelen oyle olur 10 gün geriye çekiyor sezeryanda dediğiniz gibi benim de 25 haftalık oldu elhamdülillah rabbim hayırlı evlatlar eylesin inşallah 🥰😘