ecemk94 emineedabeyza benim de ilk ultrason kesem şekilsiz ve biçimsizdi ama kızım olacak. Her gittiğinizde keseniz farklı bir görüntüde olacak. Doktorun cihazı ne şekilde tuttuğu ile alakalı aslında bunlar 😊
busvebebesi emineedabeyza keseye göre cinsiyet tahmini benim açımdan fos çıktı arkadaşlar. Benim kesem de senin kesen gibiydi yusyuvarlak ama erkek cinsiyeti 💙
ikincikezanneolmak emineedabeyza valla kuzum eğer şu kese şekline göre cinsiyet doğruysa seninki kiz görünüyor benim kızımda da baktım eski ultrason resmine böyle yusyuvarlakmış simdi 14 haftaligiz bunun kesesi fasulye gibiydi bakalim pazartesi öğreniriz cinsiyeti Allah kısmet ederse
emineedabeyza Kızlar bu Crl olayını duydunuz mu 30 altı kız 30dan yukarısı erkek diyorlar, popo ve baş çevresi santime uzunluğu
emineedabeyza ikincikezanneolmak benim de kızım var onun kesesine baktığımda kese oval geliyor bence keseyle çok bi alakası yok ama yine de dayanamıyoruz işte tahmin istiyoruz🙈🙈 sağlıkla alalım kucağımıza
kufi @emineedabeyza bende şimdi ultrason kagıdıma baktım crl 1.38 yazıyor doğrumudur acaba bu tahminde benimde kese yuvarlak