flz3576 bence genetik canım çünkü benim sütüm 1 hafta gelmedi mama ile besledim, şimdi de hem emzirme hem mama ile destekliyorum, 25 gün oldu doğum yapalı 74 ile doğuma girdim şuan 63 ün ve hiçbirşey yapmadım süt olsun diye ne bulsam yemedim,sabah normal kahvaltım yumurta tahin pekmez vs. Akşam normal yemek o gün ne piştiyse, öğlen çerez meyve suyu hoşaf gibi şeyler yiyorum, abartmıyorum yani.
Senin daha bir hafta olmuş sabret canım, benim hala yüzüklerim ve eski pantolonlarım olmuyor mesela