Arkadaşlar merhaba öncelikle 6.06.2026’da tam 40. haftam oluyor ama belden uyuşturmayla sezeryan olacağım. İleri derecede astım hastası olduğum için doktor normal doğum riskini almak istemediğini söyledi şimdi araya kurban da giriyor kurbandan sonra olması 39. haftalara tekabül ediyor ama öncesi 37 sonu 38 başı olmuş oluyor benim sorum şu planlı sezeryan da bebeği ortalama ne zaman alıyorlar sizce tahmini ne zaman doguma alır beni?