Sldysf evet canım ufak farklar illa ki olur . Doktorunun yorumu önemli olan, o iyi dediyse iyidir. BiZde en son 17+5 iken gitmiştik bir ay sonrasına çağırdı detaylı ultrason için .2 haftayı iple çekiyorum hem merak ediyorum hem de bebişleri özledim 🤩🤩