Kızlar merhaba sağ kasığımda dehşet bir baskı var sanki orada bir şey varmışta ben hareket edemiyormuşum gibi kitlenip kalıyorum canımı yakıyor gündüz bir şey yoktu ama koltukta oturdum birde tahlil vermeye hastaneye gittim otobüste yarım saatten fazla oturdum ama eve gelince normal yürüyüşe devam ettim bi ara kalktım o andan beri kasığımda bir şey var acayip bir baskı var topal gibi yürüyorum bu sancı falan mı? Doktor sancım için adalat yazdı ama son 3 tane kalmış bilmiyorum tekrar kullanmam gerekir mi 2 hafta önce gitmiştim perşembeye randevu almayı düşünüyorum ona göre tekrar yazar belki diye bir de bu baskı sancıya işaret mi ki onuda sormak istiyorum