Kızlar enfeksiyon yaşayan var mı? Enfeksiyon kapmamak için neler yapıyorsunuz nelere dikkat ediyorsunuz? Şuan ben ilaç tedavisi görüyorum. Ama ağrım falan yoktu oruçta tuttuğum için suyu da çok içiyordum. Suyu çok içtiğim için sık idrara çıkıyordum. Yanma falan da hiç hissetmedim kan idar verdiğinde idrarımda çıktı enfeksiyon. Sonuçlarımı almaya gitmeden 2 gün önce falan yumurtalıklarımda ağrı hissettim doktor yoğun enfeksiyon var dedi 😫 hamileliğimin başlarında da vardı 3.4 kez farklı haftalarda tedavi almıştım 🤦🏼♀️ siz neler yapıyorsunuz