İlk hamileliğimde öğrendiğim gibi bıraktım 2 sene içmedim. 38+1de sezeryan oldum kızım küvezde yattı solunum problemiyle. 7 gün yattı. Sezeryanım kötü geçti sonrasında da kötü geçtimzor iyileştim vs. 6 sene geçti. İkinci gebeliğim şuan 34 haftayım. İlk 7 ay içmedim. 7. Aydan sonra tuvalete çıkmak için bi kahve sigara yapayım diye içmeye başladım günde en fazla 3-4 içiyorum. Rahimde açıklık yok ama gevşeme varmış onu öğrendim sigarayla ilgisi varmı sanmıyorum. 6 aydan beri baş geliş hep aşağıda.