senaakck Kızlar Plesentam öne yerleşimli ve bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum güçlü değil. Ama çoğunlukla mesanemin orda hissediyorum aşağıda ama karın kısmımda hissedemiyorum. Böyle olan var mı 26 haftalığım
Bykessra senaakck Benimde önde. 33 haftalık oldum orta kısımlarında bir iki haftadır hissediyorum ondan önce hep alt karın bölgemde hissediyordum