Canım eskiden ilgi alaka yokmuş insanlara doğru düzgün davranmıyorlarmış bile ama teyzem orada doğum yaptı iki yaşında kızı bi şikayeti yoktu yani ama ilk doğumunsa eğer ve normal yapıcaksan oranın doğumhanesinde tüm doğuracak olan kadınlar bi bölümde aralarında bi perde var sadece sesler falan biraz insanın psikolojik çökmesine neden olabiliyor canı yanan birsürü kadın bi yerde yani ama benim ilk doğumum sezeryan ikincide sezeryan oluvak o yüzden takibimde doğumumda zeynep kamilde düşünüyorum... doğumhanesine inmeyeceğimi bildiğim için rahatım ama dediğim gibi canım iki yıl önceydi bu dediğim şuandada hastane tadilatta bir bölümü ne durumda şuan bilmiyorum canım ama personel ve doktorlar olarak asla şüphen olmasın anadolu yakasının en en iyi doğum üzerine hastanesi yani 👍🏻