Kızlar ben evde çalışıyorum şuan. Tüm gün oturuyorum.. Malesef hareket çok etmiyorum. Hatta hiç. Bunun ne zararı olur acaba? Hareketsiz olup doğumunu gerçekleştiren sorunsuz var mı ?
Ayrıca dün evimi su bastı.Eşimde cenaze için il dışına çıktı. Mecburen kendim temizledim su tesisatçısı vs geldi iyice su bastı.
Bugün bacaklarım et kesiği olmuş (ilk spor sonrası oluşan ağrılar) gibi ağrıyor. Heryerim çok ağrıyor. Hareketleri var bebeğin ama endişeleniyorum :(
17/18 haftayım.