Geçen hafta markette sıcak basması ve soğuk soğuk terleme el titremesi baş dönmesi gözde kararma baygınlık geçirdim o an ambulans çağırdılar o sıra da şeker ve tansiyonun düşük dediler hastanede kan tahlili ve serum yapıldı kanda enfeksiyon çıktı ve 8 gündür antibiyotik kullanıyorum ama bu baş dönmesi göz kararmalarım sık yaşanmaya başladı tek başıma evde bile duramaz hale geldim doktoruma sordum ama haftaya şeker yüklemesi için geldiğinde detaylı bakarız dedi benim tüm yaşamımı olumsuz etkiliyor 4 yaşında bi kızım var ona bile yanlızken kahvaltı yemek hazırlmaya kalkamıyorum sizdede böyle olan var mı napıcağımı şaşırdım artık