Dün yoğun akıntım var diye buraya yazmıştım ve kızlar o akıntı değil suymuş. Bugün kontrol için geldim ve yatışım verildi ama ne sancım var ne açılmam. Sancım gelsin diye neler yapabilirim? Sizden bol bol dua bekliyorum lütfen dualarınızda beni unutmayın 🥹🤲🏻