Sonyaazz Eltim aralıkta doğum yaptı. Sancı çekerken son ana kadar eşini yanına almışlar. Ayakta karşılamış sancılarını, yatırmamıilar öyle. Genel olarak herşeyden memnundu. Mesai değişiminden sonra 1 ebeye denk gelmiş. Zamanında kontrol etmeyince bebek sıkışmış acil sezaryene almışlar. Doktorlardan, diğer hemşire ve ebelerden, ortamdan çok memnundu. Son anda dikkatsizlik sonucu talihsizlik oldu. Denk mi geldi bilmiyorum ama tek kişilik odada kaldı. Eşi ve kız kardeşi refakatçi kaldı.