nrhndr 18. Haftamdan beri aynıyım şuan 23+5im detaylı dahil üç doktora gittim sırf bu yüzden hiç bir problem yok herşey yolunda rahim kasılıyor bebek ağırlık yapıyor dediler özellikle ayakta çok durunca yürüyünce gezince iş yapınca artıyor misafir kabul edemiyorum ekstra ayakta durunca iki gün ağrıyor eğilerek yürüyorum sanki çekiçle vuruyorlar oraya berbat bir ağrı