rvsss elffssyl benim tegle 4-5 gün kala 26 çıkmıştı sonra düstü beta zaten arkasından regl oldum kimyasal gebelikti
osimdiannee elffssyl var ama iki gün sonra artışa bakman gerekli kuzum. İnşallah sağlıkla artar amin 🤲🩷
osimdiannee elffssyl annesi daha çok yeni inşallah sağlıkla artar 🤲🩷 eşine sürpriz yap istersen içinde ukte kalmasın 🌸
osimdiannee elffssyl anlıyorum canım Allah’ım kucağınızi boş bırakmasın. İnşallah sağlıklı bir gebeliktir 🌸🤲
sevtapg elffssyl 2 gün sonrasında tekrar kan verin. Ve beta hcg değeriniz artıyorsa hamilesiniz. Benim ilki 5.7 çıkmıştı 2. 206 civarı 3. De 1000 küsür.