mumsu 24te evlendim. eşim de ben de çocuk istemiyorduk bunu evlilik önce konuşmuştuk zaten. 7,5 yıl oldu. 2 yıl önce çocuk sahibi olalım ama yine erken dedik. son birkaç ayda bu fikre sıcak bakmaya başladık. Çevremizden çok fazla olumsuz şey duyduk hemen olmuyor geç kalmayın vs diye. Bu bizi çok etkilemedi açıkcası çünkü 31 yaşındayım hala bekar da olabilirdim günümüzde çok normal. tüm bu süreçte doğum kontrol hapıyla korundum doktorumla karar verdik tabi ki başta. ilaçla korunursan çocuğun olmaz diyordu herkes annem dahil. korunmayı bıraktım ilk ayı değerlendirmedik biraz hastaydım ve fizik tedavi vs işlerimiz vardı. ikinci ay hamile kaldım. Güzel bi his, ama geçmiş için bir pişmanlığımız yok. çocuk olduktan sonra keşke daha önce yapsaydık diyebiliriz belki, bu her güzel şey için söylenir ama gerçek pişmanlık içermez :) gönlünüzce olsun her şey