zeeyy 39+4 teyim agrı sancı yok ama vajinada baskı hissediyorum. Tuvaletim varmiş gibi bir his. Geçen hafta nişan gelmişti ama suyum gelmedi henüz. Doktor asagı inmiş yakında gelir dedi. Bu sekilde olan var mı sancı ne zaman baslar? Doğum yakın mıdır?
memmedova_24 zeeyy bende de durumlar aynı dün nişanım geldi ufak ufak bel ağrısı var amma doğum ne zaman bilmiyorummm🥹🥹🥹🙏🏻