Kızlar ben 16 haftadayım ikinci gebeliğim bu ilk gebeliğinde 13 haftada hissetmeye başlamıştım her hareketini aktif bir şekilde fakat bu gebeliğimde ise 3-4 güne bir hissediyorum o da tekme şeklinde aktif hissetmiyorum neden acaba plasenta falan onunla ilgili bir şey var mı acaba ben de vesaire arkada olunca tam da bilmiyorum pek hissedilmiyormuş