seher_edz çok baş dönmesi yapıyor benim gebeliğimin riskliydi düşük ihtimalim çoktu bana da progestan yazdı hatta yatış verdi ben yatışa kabul etmedim progestanın ağızdan alınca baş dönmesi aşırı yapıyor ayağa kalkıyorsun ayakta duramıyorsun sarhoşlar gibi oluyorsun o yüzden doktorum bana ya alttan al dedi ya da saatlerini değiştir dedi günde 2 defa vermişti birini öğlen 12′de iç birinde gece 12′de iç yani yatacağın saatlerde ic dedi öğlen içtiğinde ise ayağa kalkma bir saat etkisi gidene kadar ayağı fazla kalkma demişti