Ya şimdi yazcamda kendinide tanır veya bilenler çıkacaktır :) Ama bana o şahsın tüm postları garip geldi. (şahsi yorumum fikrimdir. Yargılamak değil amacım)
Eşi uyuşturucu bağımlısıymış
Eve torbacı fln çağırıyormuş
Boşanma aşamasına gelmişler
Sonra bir ara çocuğuna takıntı yapmış
Sonra kaynanasını kafasına takıntı başladı
Sonra eşinizin ilgisizliğinden yakındı
Sonra ilişki esnasında iğrençlikleri ile alakalı başlık açmış (en çok bunu yazmasına şaşırdım)
Şiddet görmeye başlamış
Görümceye takmış bir ara
Sonra eşi hasta oldu
(o arada olanları atlıyorum)
Eşi vefat etti.
Kaynanası ev alacaktı
vazgeçtiler fln fln
kavga gürültü kaos.
Ya inceledikçe şaşırmıştım ne yalan söyleyeyim.
(bilenler çıkacaktır :D)