İdrardamı cıktı ?
Benimde protein +++ cıktı
Arada tansiyonum cıkıyor ve baş ağrım var, ayaklarda ödem var
Hastanede tansiyonum normal cıktı ve kan aldı kan sonucuda iyi cıkınca sadece günde iki defa tansiyon ölc dedi
Bundan önceki gebeliğimdede aynı şeyleri yaşadım gebelik zehirlenmesi gecirmedim tek başına bir ifade etmiyor bence, tabi siz yinede dikkat edin öncekinde gecirmişsiniz Allah korusun