Gebeliğimin 23. Haftasında bayram için memlekete gitmek istiyorum ancak eşimin izni olmayacağı için otobüsle yaklaşık 12 saatlik yolculuk yapmam gerekiyor riskli olur mu psikolojik olarak memlekete gitmek bana çok iyi gelecek çünkü yaşadığım şehirde eşimden başka tanıdığım kimse yok. Ama bebek içinde riskli olur mu diye korkuyorum