Eveett, aşerdiğiniz en garip şey neydi? Ya da neyi çok aşerdiniz ve yiyebildiniz mi?
Şaka gibi ama ben buranın bir dondurmacısı var ondan istemiştim, sezon kapalı dediler yiyemedim. Geçen bir çikolata istiyordum onu da bulup yiyemedim…herhalde kışın ortasında karpuz aşersem daha kolay bulunurdu🥲Canım ayda yılda bir şey istiyor onlarda bulunması en basit şeyler ama nafile…