suleferhat yani benim duyduğum hikayeler hep o şekilde olduğu için ben o riski almak istemedim saatlerce günlerce sancı çekip sonucunda yine sezaryen olma ihtimali yüksek. Bir de haftası ilerledi kilosu arttı kendim de çok istemiyorum artık normali en geç 39 a kadar gelir diye düşünüyordum ben hep 😕