feyzaciim cokyeniyiz ben de aynı durumdayım. her yerim ağrıyıp duruyor. anlık saniyelik kramplar ama her seferinde tedirgin oluyorum. belim kopacak sanki. yüz üstü yatınca bile aşağı çekiyor belim 😟😟
ikincianalik cokyeniyiz merhabalar bende 6 haftalığım geçtiğim hafta çok bel ağrısı yaşadım bu hafta iyiyim
cokyeniyiz ayzey1 ama daha cok minik yani bu ikinci gebeligim ya unuttum o agrilari yada ilk defa gebe kalmiş gibi garip garip agrilarim huylarim cikti
umutlubirii Bende 6+2 yim. Geçen hafta birazcık temizlik yaptıktan sonra belim ağrıdı kas gevşetici de süremiyordum. Güvenli bel egzersizleri yaptım iyi geldi ama dikkatli olmak lazım.