Progestanı biliyorum ama ben hiç fitil olarak kullanmadım evet tutunma için iyi bir ilaç ilk gebeliğin de düşük önleme için kullandım işe yaradı ama bu ilacı yumurtlama bittikten sonra kullanmanız gerekiyor çünkü yumurtlamayı baskılar duphaston ile benzer ikisi diğer ilacı malesef hiç duymadım