bydymy bende talasemi taşıyıcısıyım sürekli kanlarım düşük yükselmiyor. Doğumda da beni zorlayan en büyük şey bu oldu. İster istemez kan kaybettim iyice düştü. Damardan kan takviyesi vereceklerdi onuda ben istemedim. Ayağa kalktığım anda yere yığılıyordum baygınlık geçiriyordum maalesef. Birkaç güne ama düzeldi ciğer falan yedim topladı beni