Gokturkmom_ momdiary06 İçinizi ferah tutun🧡✨Umarım sizinde güzel olur doğum hikayeniz.Benim hikayemi okumak isterseniz profilimde biraz aşağılarda kalıyor♥️🧸
rvsss momdiary06 iki ablm da sezaryen oldular bana kesinlikle normal doğumu öneriyorlar ilk ablamın sezaryeninde yanındayım çok ağrısı vardı nedense ben de sezaryenden çok korkuyorum
rvsss momdiary06 vajina esneyen bi organ onun dikişi göbek dikişinden daha kolaydır diye düşünüyorum ablam regl ağrısıda bile sezaryen yerinin ağrısından duramıyor yerinde
ahmetinoznuru momdiary06 sezaryen doğumdan aşırı korkuyordum ben ilk hamileliğimde normal doğum olsun diye son günler her yolu denedim 3,600 doğdu oğlum normal doğum yaptım kesi atıldı ama zaten o an pek de hissedilmiyor kesi doğum telaşından 2-3 dikişlik bişi oldu. doğumdan sonra hemen ayağa kalktım çok şükür sıfır ağrı diyemem tabi ama şuan ikinciye hamileyim yatıp kalkıp oğlumdaki gibi kolay bi normal doğum olsun diye dualar ediyorum.
ozgegn Normal doğumdan sonra idrar kacirma,makata kadar olan kontrolsüz yirtilmalardan sonra yaşananlar,vajinal estetiğe ihtiyaç duyulması gibi şeyler de beni tereddute düşürüyor açıkçası.bu konudaki tecrübeleriniz neler
momdiary06 ozgegn beni de bu konular çok tereddüte düşürüyor maalesef. Hele o makata kadar yırtık aklıma geldikçe fenalaşıyorum
ikincibahar_08 momdiary06 çatım orta darlıkta kızım kanalda sıkıştı ve nefessiz doğdu doktorum o zaman kilosu düşük olduğu için normal doğum yapabilirsin demişti oğlum 37. Haftada 3200’dü 39 için sezaryen planladık 40 haftaları beklersek tahmini 3800’leri bulur dedi hem aynı şeyleri yaşamamak için hemde ilk doğumum zor doğum olarak geçtiği için doktorum tercihi bana bıraktı bende riske atmak istemedim
kvsr1603 momdiary06 herşey yolundaysa doğal olan normal doğumu sadece korktuğunuz ve neler olacağını bilmediğiniz için kenara atmayın araştırın okuyun hem sezaryan hem normal doğum yaptım kişiden kişiye değişiyor ağrılar sancılar dikişler ikisinide size kötü ya da iyi diyemem ama şunu biliyorum sezeryan zor durumlardaki bir müdahale yöntemi biz kadınlar vajinal doğum üzerine yaratıldık bu bir seçim olmamalı bırakın bebeğiniz istediği gün gelsin nasıl geleceğinede doğum başladığında karar verilsin umarım hakkınızda hayırlısı olur
badhomian beneğinizde ve sizde herhangi bir risk durumu yok ise sezeryan tercih etmek akıl karı değil bacım benek için bir anlık nefessiz kalma tehlikesi olabiliyor bebeklerim astım veya psikoljik bozuklupa eğilimi artabiliyor anne içinde ise 7 kat kesik zor bir işlem açıkcası bir ameliyat bu bebeksel bir sorununda yok kendi cesaretini toplamanı tavsiye ederim doktorun bile iyi biyetliymiş normale tönleneirmeye çalışmış seni bacım kadın doğasında doğurganlık var
Zehrailly momdiary06 Ben de hep tam tersine sezaryen doğumdan çok korkuyordum çok şükür ki vajinal doğum yaptım ben şahsen vajinal doğumu öneriyorum onda da epidural alarak zaten hiçbir şey hissetmiyorsunuz iki üç dikişin ağrısıyla kocaman bir ameliyat dikişinin ağrısı bir olamaz zaten. Benim tercihim vajinalden yana tabiki herkesin vücudu farklı ben epidural bile almadım öyle çok kötü değildi çünkü son 2-3 saat zorladı sadece onun dışında çok rahattım 🥰