silem_ kissbu Ben henüz yeni başladım oraya pzt günü öğrendim gebeliğimi . Sırf Ebru hanım var diye gidiyorum oraya ama umarım yanlışda yapmıyorumdur doktor konusunda 🙇♀️
silem_ kalbimdebebek Ebru hanım için tek muayeneye 2 bin dediler Doğum paketi için sordugumda da 83 bin dediler Diğer doktorlar sanırım 60 bin küsürdü