hd_d Kızlar merak ettim 😄 Kendinizi 3 kelimeyle nasıl tarif edersiniz? Ben: Hayalperest, eğlencelii, insanlara sıcak yaklaşıp bana karşı bir hata görüncede kin tutup soğuyabilen😂 Siz?
ikiprensesannesi___ hd_d insanlara çabuk ısınır kaynaşır ama tek bişey görürsem de hemen soğuyabiliyorum, çok çabuk sinirlenebiliyoru.
ikiprensannesii_ hd_d hayalperest herşeye inanan çok sinir olup sonra hiç bişey olmamış gibi davranıyor olmam beni sinir ediyor huylarım
beautiful_ hd_d çok ama çok hayal kuran ama hiçbiri gerçekleşmeyen … çok çabuk sinirlenen ama hemen de yumuşayan insanlar ne yaparsa yapsın hemen affeden biri ve asıl mesele de şu ki çok çabuk bağlanan 🤦🏻♀️🫠
miran_veannesi hd_d kendini anlat deyince ben bi düşünüyorum uzun süre nasılım mesela diye rahatça anlatanlara da şaşırıyorum ben kendimi dışardan göremiyorum ne bilim nasılım😂
hd_d ikiprensesannesi___ evettt bende ayniyim girdiğim ortamsa anlasamadigim kimse yoktur tek bi hatasi bitiriyor
hd_d ikiprensannesii_ Bence benim sana karşı yorumum şu insanları gözünde cok fazla büyütürsen olmasi gerektgi yere koymazssan maleseff ki üzülen taraf sen olursun yani sundan bahsediyorum bi insani zirveye cikartirsan o insandan gelen darbe seni üzer de kirarar da 🫶
hd_d beautiful_ bağlanmak güzeldir ama yerinde birakmani tavsiye ederim kimseyi tepeye cikartmiycaksin o kisiden bana zarar gelebilir diyerek hareket edersen üzulmemiss olursun aslinda sskm
hd_d merve588 hahah benziyoruz aslinsa gulmeyi bende severim kindar ama kalp kirmamaya özen gösteririm de niye saf dedin kendine kiz hahah
ikiprensannesii_ hd_d evet verdiğim değer karşılığı hep üzülen kırılan ben oldum en yakınım bile annem bile herkes kırıyor onlara verdiğim değeri keşke azicigini verseler bakıyorum tek eşim bazen kırdığım çok ağır kırdığım zaman beni hep seven uzmeyen taraf oldu teşekkürler canım
MorKelebek54 hd_d Bende cok hayal kirmayi srverim hatta kotu seyleri bile kafan da kurup kurup dururum. Sinirlenen biriyim Hem maddi hem manevi elim cok fazla aciktir. Cok iyi biuetli biriyim. Kilse icin kötü dusunemiyorum. Toz da konduramıyorum. Onun hakkinda kotu bisey bile duysam yok ya diyip inanmak istemiyorum
hd_d MorKelebek54 amaniiiii kizzzz fazlaaa fazlaaa iyi niyetlisin karsidan bisi gelse çok üzülürsün sennnnn
merve588 hd_d çünkü beni o kadar uzmelerine rağmen cevremi silip atamiyorum iyi niyetimden galiba bunuda kendimce saflik olarak görüyorum yani kayinvalidemde der cok safsin güvenme kimseye der mesala bazen gercekden ona sorarım napmam gerekdini 😂😂
MorKelebek54 hd_d uzuluyorum da zaten 😂 hayatimda ne yasadiysam hep kendi iyi niyetim yzunden. Eskiden kim canimi yaktiysa suan hepsiyle gorusuyorum (abilerim zaten) akillanmam bacim ben 😂😂
hd_d MorKelebek54 insanları kendi icinde çok fazla değerli kilıyorsun Aslinda herkesi bundan banada zarar gelir diyerek hareket etsen bence üzülmezssin bacim çünkü kendin insanlari zaten en tepeye cikartiyorsun niye kendinden ödun veresin kii kimse senden ve senin duygularından önemli degil inan bana insan oğlu cig sut emmis diye bosa demiyolar herkes herseyi yapar vallahi
hd_d merve588 kimse senden ve senin duygularından önemli degil inan bana aslinda sana karsi bisi yaptiklarinda onlari affettigin icin hâlâ bisiler oluyor diye düşünüyorum ama seninki saflık değil fazla iyi niyetlisin insanlarda bunu biliyor kendin gsotermssin çünkü
MorKelebek54 hd_d meslegin ne?😂 ne guzel konustun kiz 😂 inan ki dedigin gini onceligi kendime vermeye calisiyorum ama bi surecsinra vijdanim el vermiyo. Sonra yine olan bans oluyo. Enayi yerine konan hatta kullanilan ben oluyorum.
hd_d QueenBahar_ olması gereken özellikler benceee bende oyleyim sinirliyim insanlarda bunu bilir ona göre yaklasir cizgim bellidir bence sende de öyle
merve588 hd_d ya mesala ablamlar böyle degiller sildimi siler hepsi ben yapamiyorum işte bazende yüz yuze bakman gereken kişiler oluyor mecbur birsey diyemiyorum ama kim benle ugrasiyorsada başı ayık gitmiyor bi sorunlari oluyor 😂😂😂 Allah’ın adaleti diyorum
Deleted33000 hd_d sıcakkanlı ama yerine göre buz gibi de dururum karşındakini seversemde saklayamam gıcık alırsam da saklayamam kolay kolay kin tutmam ama iyi niyetimi de suistimal ettirmem bir silersem tam silerim eğlenceli biriyim genel olarak güzel dert dinlerim eeeee ben mykemmelmişim ya kız 😂😂😂😂ha bide inatçıyım ya
hd_d Deleted33000 Helalll hersey olmasi gerektigi gibi yerli yerinde vallahi ne eksik ne fazla en önemlisi orda dikkatimi cekti kendinden asla ödün vermiyorsun bence olmasi gereken de bu bacimmm sen tabikii mükemmelsinnnn❤️🫶