ebis ben de Tekirdağ’dayım Genesis plaza’da doktorum. Açıkçası güvenilen ünlü biri ama yine de ben panik yaptım ikinciye aynı sıkıntıyı yaşamak istemediğim için araştırma gereği duydum doktorumsa hiç yaşanmamış kabul et çok Normal bir durum dedi. Kürtaj sonrası kontrollerde de sıkıntı yok dedi ama ikinci adetimde azalma oldu şimdi bi de rahim filmi çektirsem diyorum inşallah bi bebek sahibi olabilirim