Gulay123 38+3 olduk hareketleri iyce azaldı ediyor ama o kadar az ve yavaş ki korksam mı acaba yoksa normal mi bilemiyorum 🥺
Gulay123 Elif_adil normalde çok hareketli olduğu için böyle hareketi azalınca çok tuhaf geliyor işte 4 günümüz kaldı doğuma allahım sağ salim kavuşsakta bitse şu korku 🙏