Son adetim 7 şubat . Ama ben düzensiz adet olurum . Artımed ile test yaptım 3gün önce pozitf çıktı kan verdim negatif . Sonra bu testin yalancı pozitf çıkardnı duydum. Bugün bi erken gebelk testi bi de kaset test aldım. Bi bakar mısınız . Adetime 4-5 gün var eğer gününde olursa.
