Kızlar merhaba,
Bu salı günü yaptığım test daha önceden de atmıştım, sonuç bu şekilde daha önce hiç diğer testlerde böyle pozitif gördüğüm olmadı ama hala içimde tedirginlik var kan da veremedim direkt pazartesi kadın doğuma randevu aldım, ama ya yoksa diye çok korkuyorum sizce böyle bişey olur mu yani hamile olmayabilir miyim herhangi bir kanamam vs de hiç olmadı ama yine de çok tedirginim başınıza böyle şeyler geldi mi bu kadar net pozitif olup negatif çıkan vs,beni aydınlatınnnn
[https://mutluresim.com/images/2026/03/06/X8Gtbi.jpeg](https://)