Kızlar bugün kontrole gittim çok şükür herşey yolunda doktorum 13 14 arası alalım dedi bende hocam 16 diye konuşmuştuk annemler fln gelecekti dedim olur olur 16 da olur bir sezeryanım daha var ama dedi seni de alırım benim için sorun yok dedi ve 16 Marta inşallah 14 gidip kan fln vereceğim Dualarınıza Talibim 😍 ve Güzel dileklerinize ihtiyacım var
Korkular,endişeler herşey birikti 🥹