gunelozturkq aynı şeyleri yaşıyoruz ben en fazla 3 saate bir 90 cc mama ya da sağdığım sütü veriyorum, o 3 saat içinde beni de 10 dk en fazla 25 dk emiyor uyuyakalıyor, bazen 2 buçuk saate bir uyanıyor kendi, mama da hipp organik almıştım sanırım gaz yapıyor bebelac gold ile değiştirdim dün bakıcaz artım yediklerime de dikkat ediyorum halbuki, emzirme danışmanı geliyor eve yavaş yavaş silikonu da bırakcaz inşallah 28 günlük olduk bizde