gebesbiranne zahidersinela senin hissiyatın mı öyle doktor mu söyledi? Belki çocuk aşağı yer etmiştir
kvsronlerr zahidersinela benimki de 26.haftadan beri baş aşağı bahsettiğinizle aynı şey mi yoksa kanala doğru mu girmiş
zahidersinela gebesbiranne sancım vardı acile gitmeden önce gece bebeğin kasığa indiğini hisetim de doktor da söyledi